Schteeeel

God morgon soleeeen!
Idag vaknar jag med nackspärr, eller NÅN form av GRYM STELHET i nacken.
Skit träligt, man skulle ha en nackkrage :D
Eller så kan man lira bowling i rullstol.. Haha inteernt.
(Kajsa SKRATTAA :D )
Nej men jag sov ganska länge idag me, jag är säämst på att kliva upp på morgnarna.
Så jag la mig nog lite snett, därav stelheten..
Ska sno Mamiis vetesäck och värm och sen slänga runt mig.
Så blir det nog bättre..
Jag skippar fika idag, ska hem till Mamii istället.
Innan dess ska jag städa mitt hem också.

Just ja!
Nu på morgonen fick jag STRÖMAVBROTT.
När jag pratade me mamii i telefån.
Kylen och allt bara dog här.
Det var första gången, meen den kom ganska snart tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0