Sista dagen i varje vecka

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och fryser häcken av mig i nästan bara trosorna!!
Va! Haha.
Jag ska noog snart hämta ett täcke.

Iaf.. Jag & Kajsa cyklade ner på stan till 12.
Vi va nere till kvart i tom.
Jag började inte jobba förräns kl. 13.00 så vi gick och skrotade på Åhlens en sväng.
Sen sprang vi in på VeroModa som vi typ aldriig går på.
Och så hittade vi en klänning åt Syrris.
En riktig snyggis.

Sen satte vi oss på Donken och åt lite små goda saker  :D
Jobbet flöt på skit fint.
Sen sprang jag till ICA och handlade lite krubb och drog till Lagerlöf.
Slängde in bakpotatisar i ugnen och bänkade mig framför Greys Anatomy.
Bakpotatis är nya grejjen asså.
Vi hade sallad, massa röror och vitlöksbaguetter till.
Åhh va gott det var.
Sen kom våran älskade Jossi dit.
Så vi mös framför One three hill, Gossip Girl, Ensam mamma söker och nån film med lite snygga människor haha :D
Vi hade tänkt ta lite kex och ost som  vi köpte i Fredags, men aldrig orkade.
Men det gjorde vi inte nu heller.
Plockade i oss lite chips och vindruvor bara :D
Söndagar är till för vila och mys.
Jag har fått mitt mys med mina vackra vänner och snart ska jag ta igen en del vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0