Sista kvällen i december...

Så här är läget..
Jag vet inte vad jag ska göra på Nyårsafton i år.
Inte mina tjejer heller.
Vi vet alltså inte vad vi ska göra...
Lixom var vi ska vara.
Antingen ska man vara i fjällen... Eller på en fet vräkig fest.
Som inte hålls på krogen.
Nyår på krogen har vi gjort.
Det floppar. Man får sin mat som man som utbildad kock vet att man kunde gjort 3x godare själv.
Potatisgratäng som kötpts på påsar och bara värmts och det där tjaffset.. Ni veet.
En gång var det hummer till förätt och Lina fick bara en halv? Haha, då vare mest kul men..
Vi hajjar.
Efter maten som man inte får äta hur länge som helst så blir det alldeles snart en helt vanlig kväll på krogen.
Me don't want that i år.

Men vem grejjar festen?
Det ska vara stort och mycket folk.
Jag vill vara skiiit fin.
Det är ett sånt nyår jag vill ha iår.
Nästan lite överreklamerat lixom.
Så antingen går vi ihop och hyr nån fräsh lokal.
(Jag & Mina tjejer är villiga att styra.. Faktist)
Då får man även se till att grejja DJ och ordna med mat.
Catering eller som vi gått utbildning åtminstonde känner bra folk som har bra hand med mat lixom haha.
För att få till nåt bra så måste folk givetvis bjudas in i tid och man får lov att pröjsa lite.
Vi styr gjärna och arrangerar och bjuder galet mycket människor.
Vi måste bara veta var vi kan hålla till, för det flesta ställen i stan hyr antingen inte ut på nyår eller så blir de bokade i tid.
Så nu äre höööög tid


Släng hit lite goda ideer om ni viiill.
Så blir jag glaaad och tycker ni är söööta ;-)
Ärligt.. Jag vill veta nu.
Vad ska folk göra?



Asså jag tänker typ på en Nyårs-fest dom hade i 'Skärgårdsdoktorn'.
Ute på nån ö i nån stor villa.
Det är typ det man vill åt.
Det var snö och mycket blandat folk och ni veet..
Läkarspriiit.. Haha!! Ärligt jag viiiill ha en faaaabuolus nyårskväll.
Jag vill stå ute i kylan med ett glas skumpa i ena handen, vara huuur fin som helst.
Småhuttra lite och få en nyårskyss och höra fyrverkerierna dra igång.
Ska vi inte ta och ordna det?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den här fantastiska festplanen måste gå i lås..

Jag vill också stå finklädd ute i kylan o mörkret med ett glas och få sin kyss vid tolvslaget och bara vara hur jävla lycklig som helst!

VI VILL.. VILL INTE NI? :D

2008-11-06 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0