...sitter i ett träd och p-u-s-s-a-r varann

Min söndag vart fantastisk.
From start to end.
Det vart fika på Waynes med Carro & Mickis.
Sen joinade även Isabelle & Syrran och även snygga, underbara Emma med sina homies :D
Vi satt där, värsta tjejjänget och bara snackade skit och mös och drack och åt goda saker.
Jag gillar att va me mina tjejer, dom gör mig hel.
Jag drack massa cola och åt en sjukt god morotskaka.
Den va bäst i stan!!
Vi satt där och mös skiiit länge.

Bangade på solningen och gick och handlade för Söndagkvällen istället.
Vi åt bakpotatis med sallad, skagenröra och vitlöksbröd.
Faan va gott det va!! Vi doog.
Gossip girl tog oss med storm och likaså Ensam mamma söker.
Asså Anette & Rickard gjorde typ OSS galna :D
Sååå mysiga dom är, heelt nykära och pirriga och pussiga och gosiiiga :D
Iiiiii så vill man ha re!
Syrris drog nyss så nu är det jag & min bästa vän kvar.

Innan jag lägger mig sen ska jag lyssna på 'Heartless' och bara mysa ner mig i sängen.
Jag har haft den på hjärnan hela dagen.
Den gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0