Ska hon verkligen gadda sig nu elläär?

Okeej, underbara daaag.
Jag är på ett vrål skysst humör.
Ska snart glida ner på stan och hooka med Syrris & Carolina.
I snööön, i det vita.
I det ljuusa och inbjudande :D

Vi har ju länge snackat om att tatuera oss.
Jag vill slå till NU... Nu vill jag verkligen.
Har bestämt mig vart jag vill ha den också.
Ska ju ha en text, säger ej vad jag ska skriva meen.
Jag kan ju inte bestämma i vilken tappning dessa ord ska få flytta in på min kropp for evah and evah...
Vill ha den på Hebreiska, men vart kan jag få den översatt till det lixom.
Jag har letat ihjäl mig på internet utan vidare resultat.
För jag vill ha texten mer som kuber eller vad jag ska säga.
Som Victoria Beckham har på ryggen och Rihanna där jag vill ha min... ;-)
Tror det är typ hebreiska.
Skit snyggt.
Ska kolla med tjejerna idag om dom är sugna eller ej :D


Jag vill ha min gadd där Rihanna har den här...

Kommentarer
Postat av: nadja

sååsnyggt

2008-11-27 @ 10:04:19
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0