Soppa och muffins

NU ska jag slänga min rena, fräsha mjuka kropp i säng haha :D
Jag börjar ana att magen snart kommer ropa efter mat om jag inte somnar snart såå..
Det vart soppa till middag, mexicana :D
Mmm va gott de va.
Mysigt med soppa i detta väder, jag hade i massa extra krydda också :D
Och till efterätt JA JAG TOG FAN EN AV SUPER MUFFINSARNA.
Fast jag åt bara halva.
Eller äsh, nej det gjorde jag inte alls, jag åt fan nästan hela haha :D
Men det är vi värdaaa.

Nu ska drömmaaaa...
Dröm sött :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Egentligen så borde jag inte be om de men jag gör de ändå fan.. för jag blir så jävla frestad när du har ätit av dom! Jag vill ha några muffins innan dom är slut haha ;)

2008-11-11 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0