Stekt ägg någooon...? Iaf. åt miiiiiiig

Nu undrar jag om jag ska steka ett ägg åt mig och äta på en macka...
Det vore ju fett gott.
Min mage is not full... Man vill helst lägga sig helt tillfreds med hungern såå..
Jag blir nog tvungen att pallra mig in i köket.

Nu lyssnar på min super låt.. Som jag har 'repetat' ett tag nu.
Jag får en feeling av den låten.
(Heartless).
Ikväll ska jag också lägga mig och lyssna på mp3n under täcket.
Nu ska jag springa in och mecka iordning en skit god kvällsmacka.
Sen ska kankse krypa ner och lyssna .. Och drömma.
Men åååh.
Det är inte alls lika mysigt att sova sjeelv.
Så äre.. Men det vet ju alla.

Imorrn kväll ska jag & Syrris jobba på nån pub i Stockholm.
Det är Syrrans man som ska ha nåt där med jobbet.
Lite serverings-tjaffs lixom.
Och vi gillar ju sånna jobb såå.. Det kanske kan bli skoj.
Man jobbar ju inte gratis haha...

Nej nu ska jag styra macka så jag kan lägga mig och mysa sen.
Man får lixom försöka mysa så gott man kan fast man inte har nån att mysa med.
Jag har iaf. tvåå täcken så det är ju alltid nått att brottas med.
Alltid nåt lixom :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0