The snowman once again woked me up, knocking on my door

Sunday morniing.
Jag cyklade hem i snön inatt.
Feeett jobbigt, vilket jävla pass!!
Skit slirigt, tjock snö, oplogat överallt.
Inga dubbdäck på hojjen, ingen hjälp på mitt värdefulla huve.. Skit kallt... BARA skinhandskar på händerna.
A de va en jävla prestation.
Den cyklingen krävde koncentration till 110 % haha, meen jag grejjade're.
Va dock nära några vurpor eftersom att jag bara  ville hem så därför försökte jag speeda på trots underlaget.
Men jag kom utan skador.

Såå... Där fick jag till ett helt kapitel bara om in cykleturhem igårkväll.
Weell done lixom!

Jag älskar vädret iaf.
Det är ljust och vintrigt och skit myisgt.
Om ett tag ska jag traska iväg ner på stan och jobba.
Efter jobbet ska vi träna, sen ska vi hem till Dadii på Söndgasmiddag.
Fläskfilégryta. Thats Sunday for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0