They don't know about me and you

Kanye West - Heartless

Åh den är så bra så jag skakaaaar.
Belysningen här där jag ligger nu är  FETT dämpad haha.
Not my volume though.
Det är den här låten som får mig känna ett rus i kroppen ikvälll.

TO A WOMAN SO HEARTLESS.
HOW COULD YOU BE SO HEARTLESS!?

 Download asså, det säger ju jag.
Det är min nyaste skit... Oboy ikväll äre jag och my mind..

Förresten.. När jag kom hem igår så hade min Mamii varit här och fyllt upp min kyl & frys med goda sakeer.
Och laddat med frulle och allt sånt.
På bordet låg det ett kort också till världens bästa tjej.
För i Torsdags vare ELSA som hade namnsdag. Det vill säga jaag :))
Och så låg det en liten lapp och en sedel där också  :D
'Lova mig att du inte går eller cyklar hem i helgen'.
Jag älskar dig Mamii <3

Det är Halloween och vi klär inte ut oss.
Men det kom ett jäng utklädda childs och bokstavligt bankade på Kajsa & As dörr.
Trick or treaaat lixom.
'Är ni ungdomar' frågade dom haha... Skraaatt.
Dom fick en påse sega marshwallows och vart skiiiit glada.

Kommentarer
Postat av: tuldan

Haha dom ungarna knackade på här också.. men öppnade inte för jag hade inget godis och de kändes taaskigt. Vill ju inte va gamla kärringen som ger dom en mandarin eller banan haha

2008-11-01 @ 23:58:31
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0