Till frukost imorrn så ska jag äta omelett!! Lätt som en liten plätt att jag ska.

En så där 15 min senare..

Mätt och då är jag glad.
Jag stekte ett ägg och medans jag väntade på att pannan skulle bli het så tog jag mig den andra halvan av brödet och åt med kaviar.
Kaviar-mackor gillar jag också...
Såå, två goda mackor och ett glas juice.
Mmm... Nu ska jag bara diska upp efter mig sen ska jag avgöra om jag ska chilla med täcket och se 'Brothers n sisters'.
Elleeer.. Om det bli sängen direkt.
Jag har ju lite svårt att göra tidig kväll när jag inte behöver upp i ottan dagen efter.
Kolla valvakan inatt med Filip & Fredrik kankse..
Haha Oooooor not.
Om jag hade haft en tvåa nu så hade jag kunnat kolla på TV från sängen.
Men nu finns det ingenstans att placera en TV vid min säng...
Tyvär. Så då får man vara utaaan!

Men... God natt vänner.
Sov gott. Gjärna MED nån haha...
Right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0