Tisdag... Det känns trögt

Ah vilken morgon.
Eller.. Jag kännner mig halvseg idag iaf.
Not on top maybe.
Ska snart cykla iväg i morgonkylan till jobbet.
Jag vill bara komma hem igen.
Dra av mig jeansen och mysa ner mig i soffan.
Under täcket.
Eller går ut och gå.. Länge länge och fort och bara få luft och tänka och så..
Hoppas dagen på jobbet går undan.

Jag tror jag måste köpa lite godis innan jobbet, för att underlätta den trista känslan jag känner.
Vad jag ska nu ha den över?
Jag var bara så segstartad idag, mitt hår vill inte som jag idag och jag vet inte aaaalls vad ska ha på mig.
Det är en sån dag idag... När man känner sig äcklig.
Kanske ska sola i eftermiddag för att öka välbehaget med sig själv?
Hum.. Säkert inte.

Hoppas ni trivs med er idag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0