Tisdag. Mitt på dagen

Tisdaag. Jag var uppe med tuppen.
Tog en timmes power-walk.
Sprang på Lejlis på väg ut till gamlis :D Hurtiga vi äär då!
Kom hem, Gjorde iaf. NÅGRA armhävningar och dips eller vad heter.
Hävningar med armarna på bordskanten lixom..
Bara så jag kan komma in i det. Jag & Syster har alltid varit bra på armhävningar fan.
Vi va typ dom enda som inte gjorde på knäna...
*Skryter om det* haha Nörd..
Nej men några är ju alltid bättre än inga.
Sen dushade jag lite snabbt.
Och satte mig med en frukost skål i soffan.
Yoghurt (Flytandee) Men jag slängde i lite cornflakes också.
Sen har jag dammsugit och satt upp lite snygga, SMALA, slimmade brudar på mitt kylskåp.
Jag tror att jag ska göra en liten omelett åt mig innan jag går till jobbet.
Så man pallish lixom.
Ägg är tillåtet, ägg är bra.
Soppa till middag.

Ja, som jag sa.
Nu ska jag börja gå till stan igen.
No more bike. Så mycket jag kan iaf.
Blir ändå en kvart i varje riktning typ, och det blir en 30 minuters per dag.
Inte dumt alls.

Ha en bra daag vänner!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag trodde jag skulle rinna bort på gymmet haha.. efter en timmes power på bandet var jag dead asså my gäd! Men nu kör vi haha ;)

2008-11-11 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0