Torsdagens första

Ah men kom igen!
Torsdag, uppe i tid.. Mitt hår är ganska äckligt men jag orkade inte tvätta de imorse...
Grejjart' tills imårrn istället, ingen som ska se't idag iaf.

Jag vänta på att Kajsa ska komma hit nu, vi ska luncha.
Varm korv med bröd :D Haha Fett gott.
 'Dels äre gott, dels äre billigt'.
Haha lite utav ett interntskämt de dära...
Jag vet att jag lovade bilder på min shopping, men mitt hår är så äckligt så jag vill inte precis visa de på bild, men j ska göra  de så fort jag tvättat de.
Promise.


Idag ska jag & Syrris hämta Wilmis på dagis.
Systers söööta unge.
Sen tror jag nog att vi får ta och pallra oss till gymmet.
Vi har träningsväskorna på stan redan, lämnade dom på jobbet igår.
Fett smidigt.




Här är iaf. klockan, mina nya örhängen och naglarna förstås :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0