Undra hur mkt. fejk folk är..

Okey, nu har TILL OCH MED Stinalee  grejjat läpparna.
Det var lite 'Wow' för mig..
För mig verkar hon skiit rädd för hur pass 'farligt' mineralsmink ska va för huden och jag trodde lixom inte att den typen skulle  göra bigger lips.
Noo offense mot Stina, jag tkr. också att hon är en söt tjej.
En skiiiit SNYGG tjej när hon fixar sig.
Meeen it surprised me dårå!
Meen, JAG skulle också gjärna få nåt insprutat in my lips.
Litet extra plut.. För jag tror inte alls på Läppglans med plumbing-effect.

Ajja, det var bara en tanke som sprang upp i hövvet på meej...
Nu är jag hungrig igen.
Trots min sviin goda dinner.
Jag tror nooog att det blir night-määcks ikväll.
Så fort jag har blekt klart tänderna.
Så de såå :))
Nu äre snart DHW såå..

Vi hörs senare gubbar & gummoor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0