Dålig dag

Bad jäävla day.
Hur less blir man inte när man måste ta sig ner på stan i det här fett omysiga vädret för att lämna tillbaka två jävla filmer.
Och så har man inte kökort, och det sög att cykla i den här motvinden dså jag bestämde mig för att gå.
Lite mer kalorieförbränning på det än att cykla också såå..
Men vad är nästa skit sak som händer då?
Jag ska plocka fram mp3n ut träningsväskan för att köra vrål hög skön musik och underlätta lite för mig.
Då hittar jag den intee.. Den ligger inte där..
Inte någonstans i varken väska eller jacka.
Så den glömde jag på Nautlius idag.
Sämst!!!
Och nej jag tänker inte sjunka så lågt så jag går och fråga om dom hittat den.
För min mp3 var ganska gammal och risig.
Jag hade tappat den så bakstycket lixom trillat av.
Så jag hade bara en stor genomskinlig tejp där bak nu för att batteriet skulle sitta på plats.
Fett B. Så nej, jag tänker inte fråga om min tejpade mp3 hittats.
Vilket den säkert för har, för tro mig.
Den snor man inte så gjärna.
Så nu måste jag verkligen köpa ny mp3. Vilket verkligen var på tiden men...

Iaf. Jaha, gå ner på stan utan musik??
Nej taaack.
Så då vare bara att dra rota fram head-setet till min LG telefån och hoppas på att batteriet inte skulle vara dött.
Vilket det faktist inte var.
Det räckte så långt så jag fick musik hela vägen ner och hela vägen hem.
Thank God för lite flyt.
Jag gick skiiit fort, dels för att få komma hem igen och även för att få lite extra training dårå.
Men sevttades ju ihjäl, eftersom jag smällt på mig min rosa jacka och fet halsduk.
Då ska man väl bara bränna änu lite mera såå.
Tur att man bor nära stan iaf.

Sen hann jag inte mer än komma innanför dörrn förränns mamii ringde och var nedanför.
Så vi gick och kollade på byrån men den var inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Men hon tycker att jag borde ha nån liten möbel i hallen hon också.
Hon vet att jag har hittat en jag tycker om på Indiska, men jag tycker den är lite för dyr just nu.
''Men då fixar vi den åt dig'' sa hon.
'' - Jag slutar tidigt på Torsdag så..''
Plus att hon gav mig pengar för hyr-filmerna.
Så jag kramade om min Mamii och kände mig lite bättre till mods.

Men vilken dag va...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Efter regn kommer solsken vet jag en som säger ;)

2008-11-11 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0