Julstök - hos mig trivs man!

Hallå hallå!!
Nu sitter jag och skriver här med mina jääävligt snygga naglar.
So not my own, but still.
I love them, en ny drog jag dragit på mig.
Sånna här skulle alla damer ha ju :D Det känns så lyxigt.
Allt man gör med dom, betalar i affären, skriver ett sms, pillar på datan, STÅR I KASSAN PÅ JOBBET..
 Man bah:
- Ah, åh jaa kolla på mig, ser ni mina naglar, jag vet att du tänker : ' Meen! Dra mig baklänges va snyggt'  ;-)
Ärligt, jag gillar't!!


Efter jobbet idag så lunchade vi på Donken.
Sen hände det en så jävla otrevlig sak!!
Vi satt vid ett runt bord vid fönstrena, ganska intryckt med påsar runt om oss och barnvagnar vid grannbord osv.
Så kommer det en gubbe som inte direkt luktade rakvatten om jag säger så...
Och TRYCKER in sig vid VÅRAT bord.
Han bökade in sig och bara slängde ner sin röv på en stol där utan ett ord.
- Skojjar'u han stank piss eller?!! Skojjar't han STANK!
JAA, vi fick lov att resa på VÅRA stjärtar och dra.
Jag är sååå trött på människor som tror att MAX & Mc'Donalds typ är ungdomsgårdar eller nån jävla samlingsplats eller som nu - VILOPLATS.
Tänker man inte köpa nåt och äta där så får man väl sätta sig på en ledig bänk va fan.
MAX är som rena ungdomsgården, fett otrevligt för oss som äter där.

Ajja, så vart det en bok om det också, inte avsiktligt meen va fan.
Sen gick iaf jag och Syster och julhandlade åt oss.
Jag har ju aldrig bott själv någon jul såå..
I needed som stuff lixom.
Nu är det väärtsa mysigt här hemma.
Speciellt i köket, där bytte jag tom. gardiner.
Åhh ni ska få se bilder imårrn.
För nu till det typsika...
Jag fotade alla mina grejjer jag fixat med här hemma PLUS det jag shoppade igår.. Och lite till idag ;-)
Men det har strulat till sig med min display på kameran så man ser inte hur bilderna blir förrns man har dom på datan.
Det var för mörkt tydligen, såå jag lovar at fota om imorgon bitiit istället.
I dagsljus..

Nu ska fixa ett täcke och strunta i datan och ägna mig åt TVn resten av kvällen.
Btw... Greys Anatomy va skiiit bra ikväll.
Äntligen Izzie & Karev, jag bara loog fånigt.
Åh va glad man vart :D
Allt var ju bra fan :D

Men nu så :D
God natt & Sov gott säger jag till eeer!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh naglar! Jag vill också ha! Lycka till med julmyset! Själv blir de inge julmys här för när de är jul är jag hemma! :)

2008-11-26 @ 23:04:54
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0