En lyxig tjej som luktar jävligt gott

Hej mina fiina.
Nu ska jag berätta om min dag.
Jag stack iväg ut i kylan för power-walk.
Gahh det var så kallt, fy sjuttoon.
Man kände hur det riktigt bet i fejjan.
Mötte Syrris där ute, så skönt att vi kom iväg.
Solen sken på oss och man hörde snön under fötterna.
Så trots minusgrader så var det riktigt skönt att gå idag.

Sen hade vi ingen lust alls att gå till Torbjörns torg och handla sill..
Så vi tog pasta och köttfärsås istället, jävligt gott me.
Vi åt av min goda sugar-cake till efterrättsfika lixom.

När hon drog härifrån så dammsög jag en snabbis för att sedan hoppa in i dushen.
Jag har en lyxig kväll med mig själv.
Rakade benen och filade fötterna i dushen.
Min underbara lermask från Oliv fick arbeta i mitt fejs ett tag, medans jag målade tånaglarna.
Sen har jag fixat mina naglaar, nu är dom långa och manikyrerade :D
Har vårdat mina läppar med ett 2-stegs kit från Mary Kay, först en peeling-mask som man följer upp med väärsta bra läpp-balsamet.
Och på mig hade jag såklart bara min svarta nya siden-robe som är såå jävla fräääsh.
I LOOOVE IT.
Den kommer jag bo i hemma numera...
Tänk va lyxigt att få göra sig iording för party i den lixom..
Nästa Freeedag ;-)
Jag lovade ju att fota men så dog mitt kamera batteri och jag mitt klantarshel verkar ha glömt laddaren hos Carolina..?
Kan de va så?

Åh jag känner mig såå snygg & Fräsh.
Jag har tänt ljus i hela lägenheten och bara ler :D
Luktar gott om både skinnet och håret gör jag.
Man kunde nästan tro att jag skulle ha killbesök lixom haha ;-)
Reeli reeli in the right shape for that lixom..
Och att man är lite brun skadar ju inte heller, det är vardagslyx det.
Ska sola igen i veckan, så man inte tappar det här nu.

Nu ska jag fortsätta min lyx-kväll här.
Mysa framför TVn och tycka att det är lite synd att man inte har nåt gottis...
Äsh jag har ju faktist sockerkaka.
Men jag önskar att jag hade nåt annat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0