Daddy I Want a superhero

Imorse när jag & Syrris kom till jobbet så stod det tio feta kartonger där och väntade på oss.
Det var de nya dockorna som kommit.
Liite meckigt att bygga ihop dom faktist.. Benen var tröga som fään.
Men det var lite skysstare poser än våra oldies faktist.
Så de va kul!
Lite fars-dag-känsla i nya skylten då som sagt.
Vi struntade i jackor och det vart så mkt. luftigare och fräshare så...

Sen när vi hade slutat så gick vi bara där och gled  och vem traskar ut från H&M JUST då...
Hon bara kom där, våran Carolina som skulle vart på jobbet då trodde vi.
Vääärsta ödet att vi möttes just där.. Just då ;-)
Så det vart en till lycklig dag.
Lite små söta inköp...
Ett halsband och diadem på H&M barn... Barn-avd. is the shiiit.
Så köpte även jag & Carro på oss rosa joggingdojjer nu.
Sånna som Jossi & Syrris redan har.
Nu har alla likaaa ;-) Haha fett.

Sen satte vi oss på Waynes.
Brudarna fikade och Carros andra halva grundade för sporten med mat i maggen haha :D
Jossi kom och Calle lämnade damerna sjeelvaa.
Skönt att få prata av sig.

När jag kom hem väntade jordens fetaste disk på mig sedan vårat mys igår.
Så jag röjjdde den medans middagen skötte sig själv på spisen.
Det vart kyckling med massa citronpeppar och wockissar :D
Ahh de va skiiit gott, massa sweet chili så jag andades eld efteråt..





Ikväll äre Färjan och det ska ju jag se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0