Jag vill också ha en Richard när jag är 34, gjärna lite föree :D

Jag sitter här och surfar framför 22-tums skärmen och det känns heeel skönt!

Min daag dårå...

Jag & Syrris stängde på jobbet, kom iväg ganska snabbt och smidigt då det inte var nån super-rush denna snöiga Söndag innan lön.
Vi traskade iväg till Nautilus och körde lite styrka.
Armar och lite ben.
Det va skiit skönt.
SEN... SEN kom de...
Syrran hade sin rosa cykel med sig ner på stan och jag gick.
Vi skulle ju hem till Dadii på Söndagskäk, men vi gled förbi mig först för att dumpa min träningsväska.
Faaan va lång tid det tog.
Det tar normalt 10 min att gå hem till mig.
Idag tog det aaap-lång tid.
Vi hade snön rakt emot oss + en jääävligt otrevlig motvind som senare skulle visa sig följa med oss ända hem till papssen :S
Ajja, det var inte direkt plogat heller, vi vart ISKALLA.
Hemma hos mig så bytte jag om till mjukissar med långfillingar underneath.
Vilket var jävligt värt, jag slängde på Syrris ett par också.
Tog min hojj och började traska.
Det var ingen ide att hoppa upp på'ren dock.
Utan vi gick där och slet.
Kunde cykla bitvis, men det var ingen lätt mtach direkt.
Jääävla träningspass det också, tro mig.
Väl framme så smakade det FETT gott med fläaskifilé gryta och ris.
Min pappa är en stjärna på mat, det ska världen veta :D
Mysigt to catch up.
Jag, Kajsa & Dadii har gaanska mycket härlig humor så det blir mkt. skratt och ironi när man är där :D
Love it.
Sen ringde Mamii och var VÄLDIGT skeptisk till att jag skulle ta mig hem i det här vädret.
Så nu sitter jag här hos henne, sover här inatt.
Heeelt lövli.

Vi har nyss kollat Ensam mamma söker.
Åh jag fick tårar när Anette & Richard kom med armarna runt varann och 'told the kids'.
Såå jävla mysigt, så perfekt,
Vilken match.
Så där vill ju ALLA ha.
När jag är 34 år så vill jag också ha en som Richard :D
Ah det var kvällens moment.
Nu sitter jag i Mamiis morgonrock med en kopp te framför mig.
Det är Sanningens Ögonblick nu och hon som är med bor HÄRVÅRAN gataa fan.
Såå man är lite inne i're ;-) Haha, man får höras lite snaskigheter om grannarna :P Höhö..
Imorgonbitti ska jag och Syrris ut på en morgon-walk.
Sen ska vi gå hit och bada, det är såå mysigt att bada här.
Det är det man saknar mest asså.

Och på Lördag äre lööön :D

Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vem vill inte..mina ögon va inte heller torra kan ja säga!

Men fel fel fel de är lön imorn ju o de vet du ;)

Nu blir de frulle me dej haha ;)

2008-11-24 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0