Sugar dadii

Lördagkvääällen har fångat mig.
Jag ligger nu i min soffa och bara myser av dagen efter.
Det är så fett att gå ut Fredagar för då har man lixom hela helgen kvar.
Skit skönt, jag gillare.

Igår då..
Jag fixade mig i min ensamma lägenhet och for sedan till Kajsa & Andreas.
Vi diggade old music och poppade porre :D Haha.
Jag kom på oss med att bara sitta och trycka i oss popcorn och dricka liiite mindre.
'' Det är oftast lätt att snasket blir föör gott ''.
Man har inte tid att dricka för man vill bara äta av allt goda haha :D Visst sirraan!
Sen kom iaf. Snygga Fridi & Sabina.
Och vi åkte sen ner till Teatern där nyöppnad klubb väntade oss.
Jag tycker faktist de va skysst, kan jag visst tänka mig mer av.
Det är ju inte Bj men.. Det funkar heelt klart.
Sprang på massa trevliga ansikten.
Och vissa skrattade jag mest åt.
My gäääd va pinsamt det kan bli.
Gå hem lixom.. Gå till people haha... Ärligt.
Lama försök.
Me n' MA girls shaked the enoying thing av baaanan om man säger så.
Inte såå svårt haha. Ganska rutinerat haha ;)
Tro mig. Vi kan vi :P

(Nu äre reklamen om flytvästaran som är gjorda i buffelskinn :D
Kajsa älskar den så nu tänker ja på henne och skrattar)


Iaf. Tummarna upp för min Fredag...
 Tack ladiiiies.
Jag vaknade upp sååå glad imorse.
Dagen på jobbet vart fantastisk.
Vi snygga Holmlunds-människor jobbade i knall.gula Björn Borg tee's.
I LOVE BJÖRN BORG.
En liten kul grejj :D
Och vad är sen grejjen med att alla andra nordiska länder tror att vi fattar vad dom säger bara för att DOM fattar vad VI säger...?
Haha ett jäng, läs JÄNG, boys glider in med värsting kamera och säger typ'
''.. så vi har en liten konkuranse. (Kan ej skriva på norska men jag uppfattar de typ) och det gäller att fota flåttaste damen.
Om ja kunde få fota dig så vinner ju jag...''

Haha jag skrattade ihjäl mig.
Där stod jag och försökte se söt ut (?) i min gula tee :D
Meen jag drog på ett charmigt leende och såg glad ut med mitt lockiga hår, och han vart nöjd haha :D Visst då :D

Efter jobbet cyklade jag och Kajsa hem till henne.
Lagade tacos och åt och de va så jääävla gott.
My gäääd lixom.
Vart dock inte så långvarig som det kankse var tänkt.
Hoppas inte att min Siiirra vart besviken på mig? Vaa?
Men de kändes skönt o hem och mysa.
Jag ska straxt ringa na'.
Och snacka skit.

Jag saknar rej Carroooo.
Imårrn ska vi snacka skit as länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0