Vem vareee...?!

Min & Syrris dag är klääär, den är över nu.
Haha. Vi hann iaf. med skiit bra grejjer - allt vi ville ha gjort.
Först kom hon hit, vi gled ner och solade och har nu lite skön kulör på våra kroppar :D
Det är såå skönt, jag hatar atta vara bleek.
Hyn blir fin och mjuk av sol också.
(Jaa, just nu, jag vet att den kommer ruttna snabbare när man blir äldre meen)
Anyway, sen fräshade vi till oss hemma hos mig och traskade sedan ner på staden.

Vi skulle köpa lite smågrejjer till helgens festligheter.
Strumpbyxor, lösögonfransar, mascara och lite cider.
Mamaii sponsrade mascara och Systembolaget.
Isnt she loveliiii...?!
Vi köpte nya mascara som Eva Longoria gör reklam för - EXTRA VOLUME COLLAGEN.
Den verkar skit bra.
Så va vi såklart in på vårt älskade jobb och tjötade med våra snygga co-workers och goda vänner haha :D
Imårrn äre fest :D

Sen hookade vi dårå med Mamii.
Vi gick och strosade skit länge, det är mysigt att gå på stan med henne <3

När vi kom hem så hade de blivit mörkt som natten.
Men jag och syster klädde oss väl och tog våran power-walk.
Det är inte upplyst överallt bortåt Gamlis såå.. Till slut vart det ju bäcksvart.
Vi föröskte leta oss fram bäst vi kunde, kom lite vilse men rätt va de va så va vi nästan hemma hos mig igen :D
Vi vart skit paffa..
Kajsa gick och tok-tjatade..:
''Men vart är vi rå? Ja, men jag undrar bara vart vi är.. Va äre där för torn?
Vart fan är vi..''

Haha, eller HUR VAREEEE? VEM VAREEE som sa're, som sa dom där grejjerna vaa? Vaa?
Vart VAAA vi?! Haha

Vi åt jätte god gryta hos mamma sen.
Hemmagjord cheescake till efterätt, skit gott.
Så hade jag äntligeen tagit med mig lite jeans som skulle sys in, vilket jag satt och pillade med ett tag.
Ett par svarta Miss Sixty braller, par blåa Killah och ett par halvljusa Wrangler jeans.
Jag har inte använt dom alls för att dom suttit o-snyggt över rumpa och lår.
Nu vart det skit bra, snygga i häcken vart dom hahaha.
(Va vi skratta)
Så det vart ju som att få tre par nya braller :D WuhUuUU!
Sydde upp en lila klänning jag köpte för någon månad sen på mitt jobb också.
Den är jätte fin men har varit föör lång.
Så jag fick en ny klänning också :D

Tack för idag bästa väään!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0