Mina armar och jag

Ny dag ny vecka.
Jag hade redan igår bestämt att jag skulle sova ut idag, och det gjorde jag.
Men sen vaknade jag till och hade ett meddelnade från Cärolajn..
'Tänkte dra ner till 11'
Haha what, då va klockan 10.15.
- I want maaake it.. Tänkte jag.
Men jag gick upp, svirade fram frulle och ringde Syrris.
Det var OK att chilla lite tydligen.

Men det blir iaf träning idag.
Jag måste komma igång nu.
Gym 2 ggr i veckan iaf, regelbundet.
Och power-walken ser jag som ännu mer important.
Droppa lite loose shit med power-walken och trimma upp sig lite till på gymmet.
Haha.. Ikväll ska jag dra ut och gå..
Det är ju speciellt mina armar jag vill fixa.
Benen har jag nästan lärt mig älska nu haha.
Nej mina armar.. Jag vill ha'rom skinny.
Alldeles NYSS!!!




När dom bara är lite spända och är 'fristående' så kan dom se ganska bra ut.
För I do have my muscles. Det ser vi tydligt på första bilden menar jag haha :D
Men sen så råkar man ha dom nersläppta längsmed kroppen på en bild och då kan jag fan få ångest.
Så vill jag INTE att mina armar ska se ut.
I better fix it.
De kommer inte hända av sig själv och jag vill de så sjukt mycket.
Jag skulle må sååå bra då.
Frågan är då HUR jag ska jobba med armarna på gymmet.
Med lite lagom runga vikter mest kankse och bara försöka bränna...
+ grymt mycket power-walk med armar i luften.
Så tror jag att jag ska göra.
Det ska inte beöva ta ett år precis.
Nu kör vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0