Underbara tider som möter mig..

Så skulle jag och Syrris precis sätta oss och fika.
Hade blandat saft och skurit upp morotskaka.
Men just då messar våran Carolina och frågar om hon & Kärleken får komma över på fika om en timme!!
In med tallrikarna i kylen bara och bita ihoooop haha ;-)
Men snaaart.. Snart blire fika här.
Värsta kalaset, Syrris bjöd över sin kärlek också.

Pratade just med Jossi i telefån, och bestämde Söndagsmys med gott käk i vanlig ordning.
Jag längtar efter den här helgen.

Imårrn har jag & Kajsa bjudit hem Mamii n dadii på middag.
Vi ska köra  3-rätters och sen visa bilder från våra semesterar haha :D
Pappa tjatar alltid att han vill se, meen de blir aldrig av.
Så imårrn får vi springa på bolaget och köpa lite vin också.
Det kommer kännas vuxet, att bjuda hem mor & far på middag och bjuda på vin och allt.
Tänkte ha en riktig myskvälll.

På Lördag ska Syrrans barn ha sleep-over hos mig.
Vi messade just och sa åt dom att önska mat.
Så ska vi hyra fiilm och så.
Kankse ha disco? ;-) Det är tydligen nya grejjen, att dansa haha.

Och så mys med tjejerna på Söndag.
Feeet helg.
Helgen därpå blire nog ut och dans både Fred Lörd däremot.
Vilka underbara tider som möter miiiig...



Ser ni vad lääääckert!!!





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mä gäd vilken bakverkstad det blev ;)

Tack som fan för en suverän dag.. ser fram emot en lika bra dag imorn! Peace

2008-11-06 @ 21:09:55
Postat av: Frida

OJOJOJ! Va duktiga ni är! Massa smarrigt! :)

2008-11-06 @ 21:35:45
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kirre

Ah om du bara hade vart här så hade bjudiiit dig snyggiiis :D

2008-11-06 @ 22:17:20
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0