The door may fall down!

Väärsta bra dagen.
Jag har hunnit göra så galet mkt. grejjer känns det som.
Skit trevligt fika hos Mamii.
Lussebullarna va helt färska och mjuka.
Sen värmde Mamii vetekudden och virade runt min stela nacke.
Sen smörjde hon mig med Voltaren, jag fick med mig den hem så jag ska smörja innan jag läger mig också.

Medans mamma bänkade sig i köket och gjorde soppa så meckade Syrris med modemet.
Jag fick lite dispans pga. min nacke haha.
Eller jag TOG dispans.
Efter mkt. om och men så fick vi igång'et.
Värdelös beskrivning, när vi väl visste hur vi skulle göra så gick det som en dans.
Dansen att lära mamii internet blir längre och knackigare haha.
Meen, vi tar ett steg i taget, hon ska träna på egen hand varje kväll :D
Jag skrev ett stödpapper också med lite hjälp, vi började att lära henne maila ikväll...
Och skriva in internet-adersser.
www....Kommer du ihåg va det var sen?
Min mammi tänkte en liten stund..
- Näej.. Com? Eller?
Så började hon småflina lite, Nej jag bara chansa..
www.com haha, Hon är så rolig hon.

Grönsakssoppan va skiit god, jag gillar att äta varma soppor när det är kallt och ruggigt.
Jag har blivit lite frusen av mig också.
Så nu sitter jag mes min mysiga plyshtröja.
Luvan är på, min pålkädda kropp är även invirad i min mjuka filt.
Värmdyna runt mina fossingar.
Jag har ätiti lite hårda, mörka kex, eller RÅGSKORPOR som de står på paketet så då äre väl de rå..
Med bredbar paprikaost på.
Skitgott, lite starkt.
Man gillar ju starkt såå..

Sen har ju kylan kommit, och snön också.
Det har blivit halt på vägarna så man får lugna sig lite.
- Nej, jag tog inte körkort igår uatn att tala om det, Jag kör CYKEL :D
Så jag tog det skit lugnt i början, sen fick jag Basshunter - Angel in the night i lurarna..
Och då jävlar, inte kunde man smyga runt på cykeln då inte, nä då drog jag igång lite speed sörru :D
Fan vare gleed haha...



När vi skulle köpa lussissar på ICA samköp på Heidan idag så fick man sig ett litet skratt.
På luckan man kan fälla upp medans man tar sitt fikabröd så satt det en VARNINGSSKYLT!
Haha vad fan ska hända.
Ska man trycka in hela huvet och leta efter största bullen medans man 'ställt' upp luckan.
Och då riskerar man att den faller ner så man får den i huvet och skadar sig?
Ingen jävla järndörr haha.
Det fanns tom. översättning på engelska.
- My gäd haha..
Wööuuw.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha fan vo roligt de va.. och lika kul när du skriver de ;) man får minsann passa sej ;)

2008-11-20 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0