Vad får de lov att vara?

.Min syrra kom och plingade på min dörr.
.Vi satte på oss våra uggs och traskade iväg i solen till Torbjörns torg.
.Handlade strössel, bakformar, florsocker, ägg.
Socker, smör, saft och cornflakes... Bland annat dårå.
.Sen gled vi hem till mig igen och körde igång.
.Vi började med morotskakan som vart skit bra.
Tror vi.
Vi väntar på att glasyren ska stelna nu.
När vi slängde in den i ugnen så tog vi lunch-break.
En stenugnsbakad mosarella pizza.
Skiiit gott.
Sen vare Cupcakes-dax!!!
Massa olika sorter.
.. Chokladmuffins, Citronmuffins.. Muffins med nougat i och Vanliga muffins.
Rosa glasyr eller Brun chokladglasyr.
Eller 'neutral' glasyr. Och strössel, silverpärlor eller karamellströssel :D
De vart skiiit snygga, ni ska få se :D
Man kunde tro att dom var köpta på ett fik asså...
Slutligen gjorde vi frasigt chokladgodis :D
Allt står i min kyl och stelnar nu... Vi börjar bli lite fika sugna ;-)

Fantastisk dag.
Vilka bak-tjejer!!!

Och Carro!!!
Såklart blire utgång nästa heeeeelg.
Två-dagars`? Maybe Baby säger jag... Vad säger du?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0