Vill du hjälpa mig att bita på mina läppar? Elläär..?

Ahh va skönt att komma hem och mysa ner sig.
Jag har sminkat av mig och borstat tänderna och klätt av mig mina kläder och krupit ner under täcket i soffan.

Det var inte precis en pub vi jobbade på.
Det va nån lokal på Söder.
Jag & Syrris tog över 'baren' när vi anlände :D
Det var självserving av vin men vi tappade upp ölen och skötte det alkoholfria.
Med fri dricka så blir folk otroligt törstiga.
Vissa tycktes bli ännu mer törstiga när dom såg två glada tjejer bakom disken istället för två halv-roliga killar också..
Faktiiist!! Haha.. Hum. Jag gillar'e.
Jobba med folk. Man kommer så jävla långt på att bara vara trevlig, glad och bjuda lite på sig själv.
Då trivs jag.
Nån rätt skön kille va där och körde stand-up också, som man fick skratta en del åt.
Dock inte åt allt.. Inte åt allt.
Meen det va soft, jävligt lättförtjänta pengar.
Så jag är nöjd.
Nu är jag frusen och lite små trött.

Ska se om de finns nåt mysigt att kolla på.. Annars kryper jag nig ner i sängen snart.
Hoppas ni haft en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0