Vitlök stärker immunförsvaret!!!

Okey då har kvällen hittat hem till mig då.
Kom hit massor av folk som ville ha fika :D Haha.
Nej men snygga sällskapet bestod utav Carro, Calle och Issa.
Min kära syster och Andreas drog när resten kom haha.
Deras magar ville ha mat, min också.
Så jag gav mig själv potatisgratäng och lövbiff och lite wokissar.
Potatisgratäng är en utav  mina favisaaaar.

Morotskakan vart fabuloooous.
My gäd, som på fik.

Nu chillar jag i min nya keps :D
Jag gillar den hårt.
Mitt hår är dock as äckligt.
Ska stoppa in mig i en dush efter SOS Gute.
Så man blir fräsh och gosig till FRINGE.
Jag ska ha en skit mysig kväll med täcket i soffan.
(Som vaaanligt, jag veet)
Men jag gillar'e...

Om ni bara visste va mätt jag är nu...
Oboy lixom!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0