Headeeech

Åh det känns som att nån liten pojke sitter inuti mitt huvud och slår mig med en klubba.
Det gör oont, har haft ont i huvet nästan heela dagen :(
Fick fel start på dagen, försov mig big time.
Jag kollade bara klockan av en slump och då visar den 07.16..
Började 8.00 Huuum.
Som tur var så har jag fortfarande inte ställt om min klocka så den går fortfarande en 10 min för fort.
Så jag hann ju, behövde inte ens hoppa frukoost :D

Jag & Syster gjorde en ny höst-skyltning.
Idag vare kul, det gick fort och vart bra..

Vi åt lunch på Donken idag.
Det var längesen, och det var skit gott.

På Lördag ska jag ha en ny klänning på mig iaf.
Har inte riktigt bestämt mig för vilken.
Vi har massor på jobbet nu och som sagt så vart jag lite kär i en på Gina tricot...
Time will tell :D

Mina bilder från 'Extrafilm' kom iaf idag, så jag meckat med min vägg lite :D





Kommentarer
Postat av: Kajsa

thumbs up for the wall ;) Göör snyggt!

2008-10-22 @ 09:34:01
Postat av: Kristina

Theeenk yah, thenk yah :D

2008-10-22 @ 09:42:08
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0