Börjar bli hungrig igen.. (Börjaar anaa orååd..) Haha

Nu har jag kopplat in min hem lur.
Den ska få ladda över natten.
Så imårrån blire lite spännande att se vem av mig & Syriis som hinner ringa först.
Det kopplas in kl. 10.00 så vi ska nog inte sova så mkt. längre.
Ja om nu min också kopplas in imorgon.

Syrris ska iaf. göra det, men nu vare ju så här att när jag ringde och betsällde mitt så höll ju hon på och distrahera mig och garva ihjäl sig så att JAG också var tvungen att brista ut i världens skratt typ FYRA (?) gånger under samtalet.
Så jäävla skämmiiigt, jag höll på att dö.
Kul att sitta och sälja nåt över tele och va helt serious så helt plötsigt (typ 4 ggr) så börjar personen aaas-garva.
Verkligen briister ut, när man försökt hålla sig.
Och pga. detta så vart det iaf. ett lite okoncentrerat samtal så jag missade va hon sa för datum till mig..
Borde vart samma, annars vet ja en del som blir feett besvikna imårrn så där en kvart över tio haha :P

Jag har också ätiit mat.
Skit god mat.
Lövbiff med wookissar och sweet chili.
Till detta drack jag c-vitamin brus för all juice / lättdryck va gooone.
Imårrn ska jag bjuda min Syrra på denna tjusiga mat till lunch.
Sen ska vi skriva våra CV:n :D
Vi är skit glada och taggade för det haha.
Sen ska vi power-walka och kankse gymma?
Värsta dageen!

När jag hade ätit och la mig i soffan så fick ja vrål ont i bröstet.
Högg typ i en timme!!
Skiit jobbigt, man blir så rädd när de är på så känsliga ställen.
Men de gick till slut över.. Haha.
*Skrattar för mig själv*
Det gick över.

Och my gäääd.
Jag & syrran följer ju såklart Färjan kl. 20.00 på måndagar.
Vilken jävla serie, snacka om att man får skratta.
OCH säga My gääd :D

Hej för en stund.
Vi vet ju att jag kommer tillbaks om inte alltför länge och säger nåt roligt :D
Men hej så längee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0