Ice-skating

Nu vill jag ha vinter.
Jag vill dra på mig min rosa jacka.

Jag såg en bild på Gynning & Berg iförda skridskor och benvärmare och söta kjolar.
Tänk vad mysigt att åka skridskor.
Och göra sig då där söt, med strumpbyxor, benvärmare, en kort liten söt kjol, halsduk och tumvantar.
En söt liten frisyr under en mysig mössa.
.... Och vita tjejskridskor på fötterna.
Åhhh och åka i solen.
Det vill jaag göra. Fast jag ofta hatar att åka skridskor, nu vill jag.


Btw. så älskar jag Carolina Jynning.
Hon är så jäkla snygg, jag dör för bilderna hon hela tiden lägger upp på sin blogg.
Hennes läppar. Vad snygg hon är.

Carolina Gynning (www.stureplan.se/carolina)


Snodd från damens egna blogg. Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0