En dag med två saker värda att signeras 'Bästa'..

Tisdag, jag börjar bli förkyld..
Eller, visst verkar det nästan vara min tur nu?
Jag ska hålla mina tummar för att det inte riktigt bryter ut iaf.

Dagens bästa vart nog att i princip allaaa snyggingar från Holmlunds kommer hem till min syrra på Fredag!
- Yes yes yes.
Fan va taggade vi är :D

Och dagens andra bästa var att jag köpte min outfit till fredageen :D
Jag var sugen på en kort, snäv high-waist kjol haha.
Och nu har jag en. Haha.
Överdelen har jag vart sugen på länge.
Vi får se vad det blir när jag satt igång min kamera igeen *Blinkar*
Ellääär på vimelbilder från Fredag haha ;-)
Jag ska nog pryda mina fötter med mina röda glam-heels...
Och locka ihjäl mitt hår.
- Det där hollywood-svallet skulle passa mina bara axlar då...
Visst ja! Jag borde sola ikväll...?
Eller så får Onsdag & Torsdag räcka..
- Hum, tåls att tänka på..



Jag & Syrris fick skiit mkt. gjort på jobbet idag, I love it.
Sen tog vi oss ett stråk när vi stämplat ut och letade efter lite garderobs-utfyllnad haha.
Jag hittade iaf. två koftor. En kort orange och en lång benvit.
På Torsdag äre shopping..

Åh JAAA!
Syrris fick ju tag i jordens snyggaste dojjeeeeer.
Svarta ur-snygga heels med en lagom klack som jag bara doog för.
Vi kan dock inte ha lika tyckte jag.
Och kommer jag verkligen använda champagne-frägade så mkt?
- Dööör ni inte?
I could kill in those heels...

product view of: Grace sandal
På fredag blire dans haha ;-)
Det är så vi gillar't.
Jag ska nog vina!
Tänke lite rosé och blanda med nåt gott...
Fruktsoda eller sockerdricka kanske.
Och piigeliin!!!
- Voila! Där bestämde vi vad jag ska släcka min törst med.
Snyggt!

Snart kommer mamii hem med min Smirnoff blue också.
Och min parfym.
Snart får jag börja lukta igen haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0