A crush

Det finns nån som har en liten crush på mig. (Tror vi vet vi)
Som är på vårat jobb ibland och fixar haha.
Igår sa han så här till mig.
- Vill du veta nåt kul?
Aha..ah?
- Jag har en poolare i Göteborg. Och han skrev så här till mig:
'' Vi måste fan gå ut i Uppsala, och gå på Bj, det är så jävla snygga tjejer där ''
Så skickade han en länk från utelivuppsala till mig..
Gissa vem som var på bilden!

- Nej jag vet inte... Sa jag
- Mhm.. DU. Så nu vet du det.
Att det inte bara är i Uppsala folk tkr. du är snygg.


Jag höll på att skratta ihjäl mig när han gått därifrån.
Vilken raggningsgrejj va!!! Hahahaha....
Han påstås även ha sagt att han vill äta sushi från min nakna kropp...
He has a crush... Säger dom.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Han är äcklig haha.. och dum i huvudet som försöker ragga på dej!

Men vi skrattar åt det också!

2009-04-09 @ 10:41:19
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0