Åh... Allt känns åh

Åh solen skineeer.
Det är Söndag.
Dagen efter, men jag mår bra.
Det vart Bj igår.
Först inflyttningsfest hos Maja.
Skiit fräsh lägenhet, tyvätt så råkade jag tydligen radera bilderna någon gång under kvällen, så jag fick bara ihop 41 jävla st. från slutet av kvällen :((
Meen sånt händer, jag orar inte hata mig själv för det.
Klantarshel.
Men hon bodde jätte fint, jag älskar sånna där gamla lägenheter, med högt i tak och stora maffiga fönster och så..
As maffig gård och allting.
Taack finis för det :D

Sen mötte vi upp våra finissar på Birger.
Dansa, dansaa...
Sjukt mkt. god mat på Max sen.
Lökringar & chili cheese tops Och en fet burgare.
Åh det var så gott!!!

Och imorse vaknade jag vid 6 typ.
Sprang upp och hämtade jordgubbarna i kylen som vart över från mitt & Syrris förkrök här.
Vi drack vitt vin med sprite & jordgubbar.
- Åh lycka... (Tyvääär så försvann dom bilderna med, och när jag skriver om det så gråter jag lite mer.. Meeen men)
Så jag låg ovh åt dom och njöt, sen somnade jag om igen och gick upp vid nio.
Satte mig i dushen, utan att tända lampan.
Det var så mysigt att sitta där i mörkret.. och dricka en dubbeltreo.

Nu är man On för denna dag.
Ska jobba...
 - Ba joppa & joppa.. Vettuuu.
Men seeen ;)
Ska jag, mamii & syrris käka sushi.
Mamii ska åka hit och putsa fönster och flyttstäda lite, sen kommer jag hem och då ska vi äta sushi :D
Jag vill ha nuuuu.
Måste köpa nåt gottis innan joppet...
Max mybe...

Snart flyttar vi..
Jag döööör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0