Årets första grillning

Ahhh FINA LÖRDAAAG!
Man vaknar upp tll världens sol.
Jag har mina fönster öppna och solen ba' steker mig :D

Igår vare Fredag och solen talade om att det redan då var vår.
Så jag & tjejerna körde grillning nere på min gård.
Till våran bevikelse så upptäckte vi att utemöblerna inte ställts ut än :((
- Seegt, tänkte vi.
Meen skam den som ger sig.
Vi tog med oss massa bra saker uppifrån mig och fick värsta fina pic-nic-platsen iaf.
La ut sopsäckar på marken eftersom det var lite blött/fuktigt.
Sen massa filtar ovanpå.
Lite pallar & bänkar och ''BORD'' haha :D
Och tjejerna förstås.
Drack öl, käka korv och bara möös.
Vi satt där länge, länge..

''Årets första grillfest'' ? Ropade mina grannar.
'' Fan va klockrent '' Och det tyckte vi också :))
Till slut gjorde marken oss lite kalla och vi flyttade upp till mig.
Jag gjorde te åt oss och vi värmde oss med lite film.

Tack finissar, ni är så fina <3

Ikväll ska vi hem till Fridis och fira henne.
Sen ner på Bj och dansa.
Det blir en bra helg.














Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt

2009-04-04 @ 09:35:53
Postat av: Jennie

Årets första grillning är allra mysigaste :)

2009-04-04 @ 12:00:01
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Mickis

Vad mysigt ni ser ut att ha de:)Hoppas ni får en trevlig helg.kramis

2009-04-04 @ 23:35:15
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0