Ba joppa å joppa...

Hallå där, köp blåbär..
Fredaag.. Det blir en lugn helg.
Idag sken solen igen, det kändes bra.
Jag slängde på mig trädojjerna och fick ner i källaren och hämtade jeansjackan.

Min fredagkväll vart inte särskilld händelsreik.
Jag vart själv, och hade inte precis mkt. gott hemma.
Det vart till slut en pommes-tallrik med ketchup och en stark dressing.
Med cola till faktist, så det var ganska fredags-lyxigt :D
Sen ha jag knaprat i mig lite knäck.
(Ja sen i julas, den ligger fryst i min frys så att säga)

Snart ska jag krypa till kojs.
Jag är ganska trött..
Imårrn-kväll ska jag nog hänga med min Syrra.
Lyllo henne, hon är ledig imårrn - LÖRDAG.
Galet va.. Jag ska joppa...
- De ä ba joppa å joppa...




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du bara joppar o joppar du.. inget vila alls!

Imorn hänger vi :)

2009-04-17 @ 22:28:07
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0