Day off in all that beatiful sun

Väärldens softaste dag.
Lediga dag.
Man vaknade inte upp av att solen stekte, men så småningom så letade den sig fram bland molnen.
Underbaart.
Jag & Syster gick ner på stan i lätta kläder :))
Mötte upp Matilda och gick och handlade med oss sallader.
Satte oss på bryggan nere vid ån och ba njööt.
Galet gott.
Pestopasta, kykling, kräftor, annanas & avocado.
Min standard med mangodressing till.
Dra mig baklänges vad gott det va.

Sen satt vi där skit länge i solen och bara hade vår.
Vi traskade bort till svandammen och glodde lite...

Vid fyra tiden kom Dadii och plockade upp oss.
Vi åkte ut till Plantagen, Jysk, Rusta & inte minst nya Ikeaaa :D
Fan va fräsht det va.
Stort & lugnt, iaf idag.
Där sprang vi på Fridis också, våran finis.
Och shopping vart det.
Balkongmöbler, parasoll, stora kuddar att ha på balkonggolvet (Vi ska ha trall förstås) , en lykta, lite speglar och nån väggdekor..
Och JA!
'' En sån där träsak'' som jag sa till Fridis.
Sån där gungstol i bambuträ typ...
Som ska placeras i vardagsrummet dårå...
Åh va braaa det kommer bliii.

Nu har jag färgat min alldeles skämmiga utväxt haha.
No longer grey-head...
Risk för någon sån där nära-gulaktig ton istället som det lätt kan bli i skallen.
Meen det släpper, och hellre det faktist.

Nu kollar jag Äntligen hemma.
Ska snart blanda dipp och hälla upp is-cola och ladda för Despereate Housewifes...

AS-ÄGIG DAG!

Tack tjejer!
Tack för det!














Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, du har EXAKT samma saker som jag har i min sallad (om det är Cupido förstås;-)) Lät som en helgrym dag!!

2009-04-07 @ 21:44:49
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jaa det är Cupido :D

I love love love it !!

2009-04-07 @ 22:02:06
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0