Fina helgen med familyn <3

Åh vilken underbar helg jag haft <3
Helt lugn och god.
Inge fest alls, bara mys & lite jobb.
I Fredags mös jag framför Talang.. Utan nåt som helst gott att äta.
Jag fick till slut ta fram knäck-burken ur frysen och knapra i mig.
Sen vart det en pommes-tallrik som faktis var skit god..

Men Lördagen vart fantastisk.
Syrris hojjade hit så fort jag kommit från jobbet.
Vi gick och handlade tacos-gejjer och chirre...
Jag äter typ aldrig tacos, inte så ofta som Syrris iaf. så det var skiiiiit gott.
Sen vare chips-mys framför Robinsson.

Igår (Söndag) så cyklade vi hem till Dadii för fika.
Vi satt i solen på balkongen och hade värsta sommar-fikat.
Skit mkt. gottis. Mysigt <3
Pappa bokade flyttbuss för våran flytt också.
En nästa Onsdag, då vi måste lämna våra nuvarande bon..
Och en  till Måndagen, när vi flyttar in i vårat nya bo.
Vi får leva hos Mor & Far under valborgshelgen lixom..

Sen gick vi ut på gården och meckade lite med cyklarna haha.
Nej, men dadii fick lov att fixa till min lite, smörja och skruva fast vissa grejjer.
Och så dääär haha :D
Nypumpade däck är så jävla lyxigt, det går så mkt. lätare att cykla!!

Hem till den andra föräldern sen.
Jag & Syrris drog igång grillen.
Sen åt vi vääärldens godaste käk.
Grillat med klyftpotatis, tztasiki, grekisk sallad och hembakat bröd.
- Dra mig baklänges vad jag vill ha det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0