Fix & Trix

Nu väntar jag bara på att klockan ska säga lite mer.
Jag är färdig för en dag på jobbet.
Har precis fyllt i mina adressändringpapper och klistar igen kuverten +
fyllt i en blankett om autogiro för hemtelefån & bredband.

Så slipper man dom fakturorna, bara drygt att sitta och betala massa grejjer, smidigt att ha de på autogiro.
Så ska jag se till att få dessa grejjer på lådan innan jobbet.

Ahh nu vill jag bara hem och packa.
På fredag är det lön också.
Då ska vi handla det sista till balkongen.
Trall.
Så ska vi ha ett bord på IKEA..
Färg till soffan, ska ju försöka färga den svart.
Ska dubbelkolla hur man gör igen innan vi gör nåt men :D
Mer då.. Papssi skulle fixa blomlådor till balkongen.
Han är bra på sånt.

Äsh.. Nu dräär jag.

- Ha en snygg daag players!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på en sak.. är jätte nyfiken på hur du såg ut när du tog din student. Kan du inte slänga upp en bild på det? :D

2009-04-22 @ 13:26:15
Postat av: Kristina

Åh gulligt, det ska jag verkligen göra :D

2009-04-22 @ 19:56:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0