Friterad lax? Neei tack

Söndagen skrider mot sitt slyyyt.
Dagen på jobbet var sjuukt seg.
Jag & Daniel bara skrattade åt varann, och hade mer än gjärna satt upp lappar på dörrarna oh skrivit
'' Stängt pga. soligt & bakfullt väder '' typ.
Meen kl. vart 4 till slut.
Jag drog hem, där Mamii & Sytster väntade på mig i flyttstädet.
Vi gick ner till JAVA ( Vi cyklade inte) Haha.
Andreas kom också, vi käkade vanlig china buffé, men i veckan SKA jag ha sushi :D
Satt ute, satt där länge och myste och åt <3
Fiint, helt härligt.

Nu har jag bäddat ner mig och hoppas att nån mysig film börjar nu vid nio...
Sov gott finissar <3

P.S
Andreas pappa kanske också vill köpa min cykel såå... Priset stiger haha.
Jag dör, jag kan signa ramen ;-) D.S


Igår dansade jag i blått & vitt.
Och heelsen var röda..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du var snyggast ;) Tur att du höll blodet från kjolen, bra räddat där lixom! Tack för igår, sjuukt kul!

2009-04-27 @ 00:26:07
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fast ja tyckte duu var snyggast ;-)

Ah, vilken grej va, näsblod på Bj som man va värsta slagskämpen :D

2009-04-27 @ 08:24:30
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0