I got my own thing

Lediga dagen.. Igeen :D
Yes, tjejen är ledig idag också, vääärsta lyxen.
Nu sitter jag och väntar på dagens mat :D
Jag vart så avis på Syrris när hon & A beställde pizza mitt upp i flyttkartongs.livet lxiom.
Så idag är turen min.
Men det var rätt tråkigt att packa.. Iaf porslin, men det blir skönis när det är faaardigt!

Jag har vart ut en sväng idag också.
Hoppa upp på hojjen och drog till Tobbes torg för att lägga på dom där breven och ta ut cash till pizzan.
Värsta soligt och jag är på värsta bra humöret.
Nympumpade däck och sopad gata.
På hemvägen är det nerförsbacke så ja ba gleeed, som på en motorväg.
Glad som fään :D
Och nu Hungrig som fään.

Idag hörs vi igen. Snart :D
Ut och sola baaarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0