Imårrn blire heelg ;-)

Då var jag tillbaka här igen.
Kollar på lyx-fällan och äter lite godis... (Blivit en av damens vanor?)
Det vart varma mackor till middag, med ost, skinka & räkstuvning... Svin-gott.

As-seg dag på jobbet.
Inget hände.
Det enda roliga var att jag & Syrris även idag fick luncha ihop :D

Innan jag stack till jobbet imorse så svänge jag ihop lite egen-gjord glass.
Vanilj-visp med krossad daim.
Skit god glass som vi en gång för lääänge sen hittade ett recpt på i en JULIA tiding hemma hos våran mormor :))
Den gjorde succé.
Har stått och fryst till sig idag i frysen, men nu är jag inte så sugen.
Mätt på mackorna... Meen imorrn bittit kankse :D

Nu ska jag föna håret, får se om jag pallar platta det eller om jag spar den biten till imorgonbitti.
Sen ska jag hoppa i säng och fortsätta läsa Veckorevyn :))

Sov gott sugar-bites!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter verkligen smarre-smarrens :) Måste testa att göra det där receptet nån dag !

2009-04-02 @ 22:52:31
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0