Inflyttnings hos Lina

I Lördags så åkte vi till våran vackra huvudstad efter jobbet.
Solen sken och man var bara allmänt lycklig.
Vi mötte upp Amande vid t-banan och åkte till Lina & Niclas vid globen :D
Möttes av tjejerna & sötaste djuret jag någonsin blivit vän med :D
Linas lilla söta hund Leo... Så precis lagom stor.. Och söööt.
Folket droppade in, solen gick ner..
Vattenpipa rötes på balkongen och salsa dansades i det stora vardagsrummet.
Det vart många skratt.
Hångel i köket haha. HAHA!!
Det var såå längesen man var på en riktig hemma fest ju.. Någon som inte slutade på krogen.
För det gjorde aldrig den här.

Söndag-förmiddag åkte vi hem mot Uppsala igen.
Mot kääära, älskade Uppsala.
Massa bök innan vi kom på tåget...
Men hemma sken solen och vi köpte med oss taco-tallrikar och slog oss ner vid ån.
I solen.
Chillade vid ån i princip hela dagen... Sooo loved.
- Ärligt, Jag, Syrris & Cärru hade jordeens skönaste Söndag.
Låg där på bryggan i solen och pratde om allt mellan himmel och jord och drack Brämhults-juice.
Guldiga tjejeeer <3

Mot den sena kvällen fick jag besök av Gossarna.
Det var ju dubbelösöndag så festen fortsatte. Iaf för vissa.
Sen vill jag nog inte säga mer om den kvällen.
Jag vaknade av solen och bestämde dejt med Matilda som nästan var här på 2 röda :D
Vi gick och köpte Pizza & cola.. Och även vi pratade om allt som sker i våra världar :))
Finaaa tjej, jag är så glad att vi kommit på att vi bor i samma stad lixom :))
Och hittat varann igen.

Kärleeek <3

Söndagne fortsatte ( och så även mitt som vanligt långa inlägg...)
Matilda skulle jobba och iställlet kom Syrris & Jossi hit.
Tjejsnacket fortsatte... Eller Kill-snacket haha ;-)

Fan jag måste avsluta med några rader till ALLA er mina fina tjejer.
Lova yah love yah love yaah... Utan er vore jag screwed.

Carro är sjuk, hoppas du blir frisk snart.
Jag såg en pick-up imorse och det fick mig att skratta.
Och tänka på dig. Jag äslkar att skratta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0