Jag behöll datan idag...

B B B att hockeyn går före Desperate Houswifes.
Är ju fan snart sommar ska vi glå på hockey då?
- Va fään lixom.
Ja som blandat dipp, hällt upp cola och allt...
For nothing... Men meeen.

Grillkväll på Torsdag.. Jag bangar inte.
Hoppas på fint påsk-väder bara.
För då är jag på..

Och nu är de inte ens en månad kvar till flytt.
Fattar ni vad jag längtar.

Lite punktform:
* Stockholms.Lina har skaffat dog & vi får träffa den på Lördag för då ska vi dit på inflyttningsfest..
* Jag har färgat min utväxt & det vart inte så jävla gult faktist..
* Jag har köpit mig själv en körkortsbok.
Helt själv, helt vuxet & moget.
Jag ska börja min tid MOT KÖKORTET... Nöjd
* Stockholms-Linas hund heter Leo...
* Imårrnkväll ska vi på Bullit med jobbet och käka burgers...
* Mitt liv är AS-ÄGIGT!


Nu ska jag sova..
Mitt hår luktar löjligt gott.
- Sleep tight sugar-biteees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0