Jag saknar dig.. Så förbannat

Jag sitter och grejjar med mina mp3-spelare.
Byter musik och frösker ladda ner lite eftersom jag sitter med typ 20 låtar på den här användarprofilen.
Hittade på några gamlingar..
Sjuka minnen, så sköna att lyssna på och bara tänka sig bort..

S1- Anna...
Jag har inte hört den på flera år, men texten bara kom till mig :D
Gaalna minnen från tiden då man var en.. liten fjortis kankse haha :P



S1 - Sommar



QBN Flow - Dagboken
'' Jag är bara 13 år, har precis börjat röka, kröka, slicka, föröka.. ''




My gäääd vilka minnen!!
Det var nog tiderna när  jag & Syster hängde som mest i Mora med våra tjejer.
Man vägrade inse det då, men i efterhand skrattar man åt hur gaalet mt. fjortissar vi var! Haha
Man kunde dra ut och festa i mjukissar.
'' Ska man va mjukis eller tajt ikväll? ''
Adidasbraller, OTRÄNAD tisha, stor huvtröja, keps-skärm och fläta..
Kunde vara en typisk fest-outfit om man ville vara pösis haha... Shiit.
Man drack upp sin sprit så fort som möjligt.
Ibland svepte man en halvliter vin och sköljde ner med lite fanta fläder eller så drog man i sig hembränt direkt ur dunken.
Jag döör, och man kände sig så jävla tuff.
Vi hängde vid ishallen, och mådde skit bra när det var hockey-cup och grabbarna bodde på campingen.
Då drog man dit och vart snart inbjudna i nån stuga.
För att sedan bli utkörda av tränare.. Sicka tider.

Iaf. sköna toner..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

OMG vilka tider du påminner mig om!

Jag ska me lyssna på s1 sen.. det ska va högt och ååh jag vet redan hur det komemr låta!

Hög volym, mörkt mysigt rum.. vilka tider!

2009-04-20 @ 20:41:25
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

I knoooow :D

2009-04-20 @ 23:17:21
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0