Jag vill BARA 'gåå hem med dig' ?

The ladie's bääääck!!
Orkar inte förlåta mig för att jag som vanligt varit borta ett tag, det blir nog mest bara tjatigt.
Nu är påsken förbi och idag drog vardagen igång igen.

Igår var det exakt 3 veckor kvar till flytt, men den här veckan gå nog fort, och nästa måndag är det bara två veckor kvar..
Och det känns skit lite.
Imorse var jag & syster på banken och lade upp våran kommande boendekalkyl.
Vart skit bra, känns såå jävla skönt!!
Snart är vi där..

Ikväll är det dubbelavsnitt av Desperate, så tills dess ska jag försöka hinna dusha av mig och mysa ner mig under täcket med min apelsinchoklad :D

Vi hör sen, jag ska updatera om helgen också :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0