Jag vill gå hem med eeer :D

Måndaaag... Måndagmorgon.
Nej nu är det Måndagkväll, men det har varit en fantastisk Måndag.
Eentligen en vanlig dag på jobbet, men tack vare fröken Solsken som värmde staden så kändes allt lätt.
Speciellt med tanke på att man visste att man är ledig imårrn. BÅDE jag & Syrris.
Fett, man hoppas bara på lika fint väder... (Pliiiis)

Jag gick hem i kvällssolen..
Förbi ån med dess bryggor och poppade Winnerbäck.
EN låt asså..
'' Jag vill bara gåå hem med dig, jag vill bara gå hem med dig. Innan eftertänksamheten har raserat hela natten, vill jag gå hem med dig, jag vill bara gå hem med dig..''
Åh... Det ÄR vår nu...

Det känns, det är en så speciell tid.
Vad solen och den torra marken gör med oss.
Man vill ju bara flörta :D
Jag bara ler...
Jag vill bara hitta er och sjunga '' Jag vill gå heeem med dig ''.
Asså man känner ju så, vårkänslorna gör att det pirrar till fast man inte har nån man tänker på.
Man bara får hopp och det räcker med att  bara veta att dom glor och vänder sig om..
Haha AS-ÄGIGT med vår och flört haha....
Jag älskar våren, när det ÄR vår.
Då vet man att sommar'n med allt som DET innebär är på väg..
Ge mig en fet, svensk sommar i år.
Vi ska göra det FEEEETT :D Åh..

Dagens wear:
Beiga chinos från VeroModa - Holmlunds
Nyceklpigelinne fr. Jenny Hellström - Holmlunds (Love)
Beige tunn kofta fr. VILA - Holmlunds
Sjal - Gina T.
Vita tygissar fr. RaceMarine
Lurar fr. We- Holmunds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0