Ledig dag och för lite sol.. Apa

Morniing Sverige.
Jag vaknar och drar en liten suck..
Det är inte as tråkigt väder, men det är inte som igår, eller som i Lördags.
Solen steker inte, det är lite mulet och inte så varmt.
Inget As-ägigt väder alltså :S
Vi som är lediga och allt.. Men meen, vi ska göra det till en sjukt bra dag iaf.
Först ska vi ner och luncha med Matilda.
En lunch som skulle ätas vid ån i solen blir kankse en lunch på något mysigt inne-ställe istället..
Men det får gå det också.

I eftermiddag ska vi åka ut till Ikea och det och kolla efter balkongmöbler med Pappsi.
Undrar just om jag kankse ska ta med min dator och lämna till pappa så man får den fixad nån gång.
Så dryygt bara att vara utan dator, kommer säkert ta en vecka iaf..
Det slår jag vad om.
Jaja, jag får hålla till goda med televison dåråå...
Och ni får klara er utan mig höhö ;-)

Kan inte solen bara komma fram nu?
Varför har man sån otur med vädret på sin lediga dag lixom?
Hoppas, hoppas...

Nu ska jag grejja lite frukost.
Ägg-frukost eller varma mackor..? Det var frågan det..

Så kanske vi inte hörs på ett tag nu då...
- Adjöö.. Farväl för en tid..
(Haha)

Kommentarer
Postat av: carolina

nu skiner solen baby :)

2009-04-07 @ 11:35:26
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0