Lill-Lördag.. Va!

- Aallååå.
Onsdag, halva veckan är alltså typ redan förbi.
Imårrn är det torsdag och snart helg..
- Waow..
Jag bara chillar.. Har ätit några godisbitar.. Lite chirre.
Och en skål chokladmousse, åt en imorse också :D Efter frukosten.
*Nöjd*

Jag är trött som fään.. Ska bara se klart Grey's som är skit bra ikväll.
Sen ska jag dusha av mig och hoppa i säng..
Jag har drömt rätt mkt. konstiga grejjer dom senaste nätterna..
Men jag gillar att drömma.
Solen skiner och värmer på som att det vore svidish summer nästan.
Nästan 'Sallad-vid-ån-tider' sa vi idag på joppet :))
Jag bangade på film med grabbarna ikväll och tar hand om mig själv istället.

Har även diskuterat mitt datorproblem med Dadii.
Och det är som jag förstått... Inget som jag kan lösa på egen hand.
Inte ens han.. (''INTE ENS HAN...'' Nej han är ingen hacker han heller men... Iaf man & vuxen haha)
Men jag ska ta med datan till honom, så får han lämna den vidare till någon som kan.
Tydligen så måste typ hårddsiken plockas ur för att rädda det jag har på den, sedan måste man typ ominstallera hela alltihopa..
Mission...

Idag fick jag & Syrris lunch samtidigt.
Och vet ni... Jag hade mig korv-stroganoff.
Åt oss båda två :D
Vilken sysst Sirraa va?! Haha..

Bra dag - Bra tider...






Jag & Min fina syster imorse när solen sken på oss.
Det var den enda solen vi fick idag ju.
För vi jobbar ju.. Haaha :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Som tur är så har vi hela sommaren på oss :)

2009-04-02 @ 09:50:10
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0