Min Jobb-Grejj.. Vad hände?

Jag har tänkt på're ett tag nu och känner att jag måste ta upp det.
För ett tag sen så gick ju jag ut med idén att jag skulle köra en grejj och tipsa med skyssta grejjer från mitt jobb.
Men jag känner att jag aldrig riktigt ens hann komma igång.
Jag känner mig dålig och ska verkligen försöka ta tag i det.
För det dräller ju in med bra saker.
Åtminstonde allt som jag hänger undan borde vara värda att tispa om.
Så vi ska se om jag kan få med mig lite prylar hem ikväll...

Men så ni vet.
Jag har inte glömt det.
För er som tänker '' Vilket fiasko det vart '' :D
Jag ska skärpa mig, för jag tror det kunde vara kul om jag fick lite rutin på're.

Så nu vet vi :D

Kommentarer
Postat av: anna

Kanon, de ser ja fram emot :D

2009-04-22 @ 13:23:28
Postat av: Rövarmamman

Vad söt du e!:)

2009-04-22 @ 18:00:37
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kristina

Men ååh så vart det inga bilder idag.

Men det var verkligen FULL RULLE idag...

Åh.. Jag SKA

2009-04-22 @ 19:57:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: anna

Det är lugnt, haha vi väntar ;)

2009-04-23 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0