Spökis fast på riktigt i våran stad

Jag måste berätta om vad vi fick höra.
Och varna er lixom, såsom jag & mamii & Syster belv varnade.
Min mamssi fick ett brev från en vän där hon skrev att hon glömt tala om det och lixom ville varna henne & hennes döttrar.
Det handlade om en väldigt otäck händelse som en bekant till hennes dotter råkat ut för..
Så här var det..


Tjejen hade varit ute på krogen med sina tjejkompissar.
Kom hem sent på natten, själv.
Då hon kommit hem och innanför dörren så kommer hon på att hon måste springa ner i tvättstugan.
Vilket hon gör, utan att låsa dörren.
(Tvättstugan ligger i samma hus och hon ska bara ner en snabbis.)
Hon kommer tillbaka till lägeneheten, ska gå och lägga sig.
Sätter sig på sängen för att klä av sig och blicken far över spegeln mitt emot sängen.
I spegeln ser hon en kille som ligger under sängen.
Hon samlar sig snabbt och säger högt för sig själv att hon glömt mobilen nere i bilen.
Skyndar sig ut, men bara för att ringa polisen.
Polisen kommer och hämtar killen och man får då veta att det hänt tidigare.
Mannen söker upp tjejer som bor ensamma i telefånkatalogen, söker upp dem.
Bevakar dom, och lämnar dom bostaden utan att låsa dörren så smyger han sig in och gömmer sig.
När dom somnat smyger han fram och våldtar dom.

SJUKT.
Sjukt långsökt och väldigt udda.
Sjukt att polisen inte gått ut och varnat för denne man också kan man tycka.
LÅS ALLTID DÖRREN, ÄVEN OM DU BARA SKA UT I FÖRRÅDET!!

Nu nojjar jag som fan och går igenom hela lägenheten innan jag lägger mig fast jag har dörren låste hela tiden.
Sjuk grej va... I Uppsala också.
Jag hade aldrig kommit på att  Låtsas glömt något vettigt och dra utan att skrika.
Men de va ju jävligt Cleaver.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy fan vilka sjuka mäniskor ndet finns ! :S

2009-04-28 @ 09:35:21
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Carla

Fyfan va ja rööös när ja läste! Skulle få panik, springa ut i köket, hämta största kniven som fanns och Go crazy!! Haha galet!

2009-04-28 @ 19:22:19
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jaaa visst äre sjuukt.

Jag ryser varje kväll när jag lagt mig haha..

2009-04-28 @ 19:37:00
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Elin

Sorry, men den här berättelsen har jag hört berättas fler än en gång. Urban legend, eller skröna som vi säger i Sverige. :)

2009-04-28 @ 19:54:09
Postat av: Elin

Sorry, men den här berättelsen har jag hört berättas fler än en gång. Urban legend, eller skröna som vi säger i Sverige. :)

2009-04-28 @ 19:54:40
Postat av: Kristina

SV Elin.

Den kan säkert finnas där, men dte betyder inte att tom. svenskar kan 'insprieras' och ta efter även dumheter.

Vi hörde det av en så pass nära vän till familjen så jag tror inte att det var påhitt, tyvär.

2009-04-28 @ 21:52:51
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag håller med, bara för att det här kanske skulle va påhittad (vilket jag inte tror) betyder inte det att det inte finns, bara bra att man blir medveten om att det finns människor där ute som inte vill väl. Som ensam tjej är man alltid utsatt.

2009-04-28 @ 23:30:29
URL: http://isssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0